Brandul Meghan Markle, As Ever, o companie de stil de viață cunoscută pentru produsele sale unice, s-a confruntat cu provocări din cauza cererii copleșitoare. După lansarea unei paste de caise populare, compania a întâmpinat probleme de inventar, ceea ce a dus la necesitatea de a emite rambursări. Recepția entuziastă din partea consumatorilor a dus la epuizarea produsului în doar o oră, evidențiind atât atractivitatea brandului, cât și dificultățile logistice de a satisface o astfel de cerere ridicată.
Clienții afectați au primit emailuri de scuze din partea echipei de servicii pentru clienți a companiei, explicând situația. “Din cauza cererii mari, nu putem onora comanda dvs. pentru pasta de caise în acest moment. Vom rambursa achiziția acestei produse până la sfârșitul săptămânii,” se arată în mesaj, conform Us Weekly.
Compania nu a oferit doar compensare financiară. As Ever a promis clienților dezamăgiți acces prioritar la stocurile viitoare, informându-i: “Pe lângă rambursare, dorim să vă asigurăm că atunci când pasta de caise va fi din nou disponibilă, o veți primi gratuit.”
Us Weekly a experimentat direct problemele de îndeplinire a comenzilor când au comandat mai multe produse As Ever. Deși au primit elemente din colecția de vară a lui Markle, pasta de caise s-a remarcat prin absența sa, determinându-i să contacteze serviciul clienți, ceea ce a dus la notificarea unei rambursări.
Cuprins:
Provocări anterioare de aprovizionare
Această eroare de inventar nu este prima dată când As Ever se confruntă cu dificultăți de distribuție. În aprilie, Markle a adresat personal clienților care comandaseră mierea ediție limitată a brandului, dar nu și-au primit achizițiile, conform Us Weekly. Nota ei scrisă de mână către clienții afectați a demonstrat o abordare personalizată a relațiilor cu clienții.
“Ce săptămână turbulentă a fost! Mulțumesc pentru sprijin. Înseamnă mult pentru mine,” a scris Markle clienților săi. Ea a recunoscut că problema a apărut „din cauza supravânzării” și a exprimat empatie pentru clienții dezamăgiți.
“Vă rog să știți că echipa a muncit din greu în fiecare departament și a fost la fel de tristă când am aflat ce s-a întâmplat,” a continuat în nota ei. „Știu că nu este același lucru cu obiectul ediție limitată la care ați visat (aș simți la fel!), așa că doresc să vă promit și altceva. Când următorul nostru produs ediție limitată va fi disponibil, nu doar că veți fi primii care veți ști… veți fi primii care îl vor primi.”
Problema cu mierea a apărut când comenzile au depășit inventarul disponibil după un răspuns surprinzător de puternic la lansarea produsului. Doar un număr limitat de comenzi au fost procesate după ce obiectul s-a epuizat efectiv, necesitând rambursări și oferte de produse alternative.
Extinderea portofoliului de produse
Pasta de caise, care se vinde cu 9 dolari pe borcan sau 14 dolari în ambalaj special, reprezintă doar o componentă din portofoliul în creștere al brandului As Ever. Brandul a fost lansat cu nouă produse inițiale în aprilie, incluzând diverse tartinabile, ceaiuri din plante și mixuri de copt care s-au epuizat în 45 de minute de la punerea în vânzare.
Markle s-a extins ulterior dincolo de produsele alimentare, introducând recent un vin Rosé Napa Valley 2023 produs de Fairwinds Estate. Dezvoltarea vinului a necesitat luni de lucru atent pentru a obține profilul de aromă dorit. Partenerul de producție al As Ever, Republic of Tea, produce tartinabilele și mierea la unitatea lor din Illinois, situată la aproximativ 2.000 de mile de reședința din Montecito a lui Markle și Prințului Harry.
Brandul a apărut după premiera emisiunii culinare Netflix a lui Markle “With Love, Meghan,” care a fost reînnoită pentru un al doilea sezon. Dincolo de produsele alimentare și băuturi, Markle a dezvăluit planuri ambițioase pentru extinderea As Ever în sectorul ospitalității și divertismentului, indicând obiective de creștere semnificative în ciuda provocărilor actuale de îndeplinire a comenzilor.