Home Stiri mondene Rose-ul lui Meghan Markle impresionează prin inovație și stil

Rose-ul lui Meghan Markle impresionează prin inovație și stil

de Chivulete Magda

Meghan Markle a adus un nou suflu brandului său de lifestyle, As Ever, prin lansarea primului său vin rosé, de origine Napa Valley. Cu acest pas important, Meghan își manifestă dorința de a extinde oferta brandului, marcând astfel începutul unei noi etape. Vinul, lansat pe 1 iulie, oferă o armonie perfectă între eleganța californiană și rafinamentul regal, atrăgând atenția iubitorilor de vin.

“E aici! Să bem în cinstea celui mai nou membru al familiei As Ever. Superbul nostru rosé Napa Valley este acum disponibil,” a împărtășit Ducesa de Sussex pe Instagram.


Planuri Ambițioase pentru As Ever

Getty
Meghan, Ducesa de Sussex

Conform publicației PEOPLE, noul rosé al lui Meghan este disponibil la Wine.AsEver.com. Cu un preț de 30 de dolari pe sticlă, acesta se vinde în seturi de trei (90 de dolari), jumătăți de caz (159 de dolari) și cazuri complete (300 de dolari).

Brandul subliniază că rosé-ul este “proiectat pentru cele mai frumoase momente ale verii – de la prânzuri ce se transformă în cine și weekenduri însorite, unde doar râsul depășește muzica în intensitate. Acest amestec surprinde esența sărbătorii, invitând iubitorii de vin să ciocnească pentru toate momentele importante – mari sau mici.”

Aceasta marchează începutul unei noi direcții pentru As Ever, Meghan anunțând extinderea brandului său în lumea vinurilor, cu un vin spumant Méthode Champenoise din Napa Valley planificat pentru viitor, urmat de alte soiuri variate.

Rosé-ul Napa Valley a fost prima dată anunțat în timpul unui restoc din 20 iunie al brandului As Ever, care a inclus ceaiuri din plante, mix pentru clătite, mix pentru fursecuri și decor de flori, introducând și două noutăți: marmeladă de caise și miere de flori de portocal.

Lansarea inițială a produselor a fost un succes rapid, stocurile epuizându-se în câteva ore. Meghan a explicat motivul pentru care a așteptat să aducă mai multe produse pe piață: “Am petrecut atât de mult timp asigurându-ne că avem mai mult stoc, de aceea a durat mai mult, și voi faceți asta din nou,” a spus ea într-un videoclip pe Instagram Stories. “Suntem aproape epuizați cu totul și nu-mi vine să cred.”

Meghan a afirmat că nu se consideră o influenceriță, dar speră ca brandul său să devină influent.


Un Moment Emoționant și Semnificativ

Lansarea vinului rosé a avut loc într-o dată specială, coincizând cu ceea ce ar fi fost ziua de naștere a Prințesei Diana, mama Prințului Harry. Prințesa a murit într-un accident de mașină la Paris în 1997, la vârsta de 36 de ani. Deși Ducesa nu a discutat despre semnificația lansării, data de 1 iulie are o însemnătate aparte și în relația ei cu Prințul Harry.

În memoriile sale din 2023, “Spare,” Prințul Harry a dezvăluit că el și Meghan au început să comunice pentru prima dată pe 1 iulie 2016.

Urmărește Clair.ro pe:Clair.ro news

Citește și:

Lasă un comentariu

Clair.ro foloseste cookie-uri proprii si ale tertilor. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Accept Cookies